kos

äntligen nytt inlägg. jag är då ingen mästare på att uppdatera bloggen...

vilken bra dag jag haft! morgonen började med hångel med min fina dude, sen kom underbara nelis på besök och drack kaffe med mig.
pappa var här en sväng och hjälpte mig flytta bort lite prylar från huset, tack snälla!

dagen fortsatte hos anna och vidare in mot malmö och min klänning kunde sys om och jag fick med den hem också, äntligen är den klar.
weirdos som vi båda är fick vi en idé om att prova brudklänningar när vi sett alla finingar inne på cinderella så vi klampade in i närmsta bröllopsbutik och ljög ihopa en lögn om ett dubbelbröllop på en strand i thailand i höst och fick provat ett par olika klänningar.
så fina vi var!
när din dude inte vill fria eller när du helt enkelt inte vill gifta dig men ändå ha en klänning, rekomenderar jag det verkligen till alla flickor där ute för lite feelgood en regning dag som denna.

jag har också hittat converse stövlarna jag letat efter i flera år. de finns inte någonstans, jag har letat faktiskt världen över men inte funnit dem. idag sprang jag på dessa av en ren händelse och klippte till dirr! 800 spänn, tydligen ska de ha kostat 1200 när de fanns, så jag är la inte olycklig.

bäst av allt på hela dagen är att vi fick vår resa beställd. för en gångs skull och på flera år ska vi åka på en riktig svennebanan resa, lyxhotell med allinclusive på kos! moha, det skulle jag då aldrig tro om mig själv, men när man är för trött för upptäcksfärder ska det bli lagom gytt att slänga sig på en solstol på en helt vanlig svenne strand och bada i havet. damn it feels good, och det är vi totalt värda!

flytten bär av från huset om bara en vecka eller sådär. känns som piss i min mun ungefär. jag älskar vårt fina hus, jag älskar omgivningarna och harmonin. och jag älskar att få somna och vakna i min dudes famn.
och då tänker jag bara, what da hell, livet är för kort för att slösas bort. och du är för tokigt underbar! därför är det så det blir. ni är bäst!

min underbara mamma gifter sig om mindre än två veckor, det är fantastiskt, och ingen förtjänar det mer än ni två, underbaringar! mamma är nervös, så pass att hon tyckte det skulle bli spännande att åka till ikea, då är det något som inte står helt rätt till.

det var allt för denna gången. vi hörs om ett år eller så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback