vinter över ån.

lördag morgon. tänkte jag skulle gå upp tidigt. vaknade av solens strålar och kände vårlycka. tittade ut genom fönstret och det såg iskallt ut. jävligt dumt. jag måste göra färdigt mitt trädgårdsland så det är klart tills våren kommer. eftersom jag var för slö och lat för att göra det i höstas när det skulle varit gjort så är det extra viktigt att jag gör det tidigt. gärna idag. men prova ni sätta en spade i marken nu...

jag gick visserligen upp hyffsat tidigt, mest för att det inte gick att sova längre. men inte har jag gjort något vettigt för det. jag har försökt döda min iphone. den är jävligt elak mot mig! och därför ska den ha stryk i stora mängder. och det får den också! så pass att glaset har spruckit, känns onödigt nu i efterhand men just då var det bra.

ikväll ska jag träffa älskade annabananaakaslirenakasladden. aweesooome!

mamma åkte till thailand igår och ska vara borta i en evighet, eller typ några veckor, men det känns som en evighet och jag saknar henne redan. när kommer du hem mamma? jag hoppas du saknar mig också när du sitter och solar i din solstol vid havet, drick en öl och tänk på vad gott jag skulle tycka att det var!

jag kanske får gå ut en sväng ändå. låtsas gräva i den stenhårda jorden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback