pick me up!

det här med att vara själv i möllehuset är inte min grej, alls faktiskt.
det gick hyffsat bra innan inbrottet, men nu... big nono!

jag har provat allt. inte lyssna. lyssna intensivt. tända överallt. inte tända. tända ljus. hög volym på tvn. ingen volym alls. stänga in mig på rummet. springa runt i hela huset. gå ut. stanna inne.

det enda jag kan tänka på är: vad fan gör jag om det skulle komma en till tjuv just idag när jag är själv? mitt bästa svar än så länge, hoppa ut genom fönstret och hoppas att du dör. så bra känns det.

jag kollade nyss på blocket om det fanns någon annanstans för oss att bo. det fanns det inte. jag älskar ju möllehuset, dagtid eller när jag inte är själv. dessutom tror jag inte männen känner för att flytta. inte jag heller för den delen. jävla inbrottstjuvar, förstöra min hemfrid på det viset!

nu är jag helt bananas trött.

vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback