juuuulen är här!

någon borde på allvar spärra tradera på min dator. majgaad vad jag kan gå bananas där inne. det gör visserligen inte så mycket, det mesta kostar ju knappt något. men med tanke på min extrema torka på pengar denna månaden, eller mest nästa så borde jag kanske spara en slant eller två.

istället har jag gått och köpt biljetter till håkan, som jag knappt ens gillar. jo, det gör jag, men inte så mycket att jag kan tänka mig att äta nudlar i tre veckor, vilket jag definitivt gjort för lasse, men nu snackar vi håkan. well, nu är det gjort i alla fall, och jag kommer skylla allt på isak och emil. dom tvingade nämligen mig, i princip.

en biljett som jag inte har, är mff. än i alla fall. karoline på jobbet slängde upp dörren till kontoret och sa: olga, jag har fixat mff biljetter till dig.
jag höll på att rammla av stolen av lycka! vilken kvinna hon är!

jag tar min kära sladd i handen och åker och kollar på när mff vinner guld på söndag. FEEEEEELS GOOOOOD!

för övrigt har jag värsta julbehovet! längtar som en tok tills julen kommer! funderar på att börja julpyssla redan nu, men tvivlar extremt på att det är uppskattat.
tänk att jag har ett helt hus att julpynta! det är fan lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback